- KBD/G 25-35 iekrāvēji ir izstrādāti, lai nodrošinātu uzticamību, produktivitāti un izmaksu efektivitāti.
- KBD/G 25-35, kas ražots jaunajā KION ražotnē Dzjanā, ir ideāla izvēle gandrīz visiem lietotājiem.
- KBD 25-35 sērija ir pieejama ar 2,5, 3,0 un 3,5 tonnu kravnesību.
- Dīzeļa autoiekrāvēji ir aprīkoti ar jaudīgu un uzticamo Doosan dzinēju, kas atbilst EU5 standartam.
- KBG 25-35 sērija ar Doosan LPG gāzes dzinēju piedāvā tādas pašas kravnesības kā dīzeļa modeļiem.
- KBD/G 25-35 autoiekrāvēji ir aprīkoti ar augstas kvalitātes un vienmērīgu hidrodinamisko transmisiju.
- Jaunais masta dizains ar pacelšanas augstumu līdz 6500 mm nodrošina operatoram plašāku redzamību.
Masta profils un šļūteņu izvietojums garantē lielisku kravas un dakšu galu redzamību, nodrošinot drošu un ātru un labu vadāmību.
Dakšu kariete standarta aprīkojumā tiek piedāvāta ar 6 rullīšiem bet to ir iespējams arpīkot arī ar 8 rullīšiem; klientu ieguvums ir zemākas uzturēšanas izmaksas, pateicoties lielākai veltņu un masta profila izturībai salīdzinājumā ar 4 rullīšu sistēmu.
Uzkarīnāmā vai integrētā karietes sānu nobīde-sideshifter nodrošina ātrāku iekraušanu un izkraušanu.
Piedziņas nodalījuma daļa ir izstrādāta, koncentrējoties uz operatora komfortu un drošību: vadītāja kabīne ar piekari, ērts sēdeklis, regulējama stūre, elektrisks braukšanas virziena maiņas slēdzis, ar kājām aktivizējama stāvbremze, sānos uzstādītas hidrauliskās sviras, krāsains displejs, glabāšanas nodalījumi, USB ligzda, aizmugurējais rokturis ar integrētu skaņas signālu.
Kabīnes piekares sistēma absorbē nelīdzenu grīdu radītās vibrācijas.
Ar kāju aktivizējama stāvbremze nodrošina mazāku piepūli, lai to ieslēgtu un izslēgtu, salīdzinot ar rokas stāvbremzi.
Krāsainais displejs sniedz vadītājam plašu informāciju par autoiekrāvēja statusu: stundu skaitītājs, degvielas līmenis, braukšanas ātrums, plānotās apkopes pieprasījums, trauksmes stāvoklis jeb kļūdu indikātors.
Drošību un redzamību vēl vairāk uzlabo plašs pieejamo lukturu klāsts: priekšējie/aizmugurējie lukturi, priekšējie/aizmugurējie darba prožektori, priekšējie/aizmugurējie zilie punkti un mirgojoša bākuguns.
Gaismas ir ar LED tehnoloģiju zemākam enerģijas patēriņam un ir aizsargātas ar metāla pārsegiem lielākai izturībai.
Autoiekrāvējus var aprīkot arī dažādiem kabīnes izpildījuma veidiem, piemēram, Jumta aizsargstiklu, kas pasargās no nokrišņiem, kas krīt no augšas , puskabīnes variants – kurā ietilpst priekšējais, augšējais un aizmugurējais stiklojums ar logu tīrītājiem un mazgātājiem un aizmugurējā stikla apsildi vai pilno kabīni ar apkuri kurā ir iekļautas arī sānu durvis un apkures krāsniņa.
Komponentu kvalitāte un pieejamība apkopes darbībām nodrošina izcilu uzticamību.
Baoli (Jiangsu) Forklift Co., Ltd ir KION (Vācija) – Eiropas līdera dakšu iekrāvēju un noliktavu celšanas tehnikas ražošanas tirgū grupas daļa, kurā ietilpst tādi Eiropā zināmi zīmoli, kā STILL un Linde. Baoli koncentrējas uz “ekonomiskās klases” tirgus segmentu, tostarp izmantojot visas KION grupas profesionālās zināšanas, pieredzi un priekšrocības.
Pateicoties plašajam dīleru tīklam vairāk nekā 80 valstīs, jūs vienmēr saņemsiet jebkādu servisa atbalstu, vai tā būtu tehniskā dokumentācija, remonts un tehniskā apkope vai rezerves daļu piegāde. Attiecībā uz rezerves daļām, lai klientiem nebūtu ilgi jāgaida nepieciešamā rezerves daļa, kompānija Baoli ar atvērusi rezerves daļu noliktavu Eiropā.
Tehnoloģija
- Jaudīgs un uzticams Doosan dzinējs
- Augstas kvalitātes un vienmērīga hidrodinamiskā transmisija
- Zemākas apkopes izmaksas ar 6/8 rullīšu sistēmu
- Plašas drošības lukturu iespējas: priekšējie/aizmugurējie lukturi, priekšējie/aizmugurējie darba prožektori, priekšējie/aizmugurējie zilie punkti un mirgojoša bākuguns
- Gaismas ar LED tehnoloģiju zemākam enerģijas patēriņam
- Ērta piekļuve visiem galvenajiem komponentiem apkopes darbību veikšanai
- Metāla dzinēja nodalījuma pārsegs maksimālai pretestībai un funkcionalitātei
- Jūtīgs un precīzs pedālis augstas precizitātes vadībai
Ergonomika un darba vieta
- Jauns masta dizains: plašāka pār-redzamība operatoram
- Piedziņas nodalījums ir izstrādāts, koncentrējoties uz operatora komfortu un drošību
- Kabīnes uzkare, kas absorbē vibrācijas
- Ar kāju darbināma stāvbremze: mazāk piepūles ieslēgšanai/izslēgšanai
- Krāsains ekrāns ar plašu informācijas klāstu vadītājam
- Elektriskais braukšanas virziena slēdzis uz priekšu/atpakaļ
- Regulējams sēdeklis un stūres statnis
- Aizmugurējais rokturis ar skaņas signālu
- Ļoti liela un ērta operatora kāju vieta
- Kabīne tiek piedāvāta vairākos izpildījumos
Modelis | Kravnesība, kg | Celšanas augstums, mm | Kustības ātrums, km/h |
---|---|---|---|
KBG 25 G1 NO EU | 2500 | 7252 | 18,5 / 18,5 |
KBG 25 G1 EU5 | 2500 | 7252 | 18,5 / 18,5 |
KBG 30 G1 NO EU | 3000 | 7252 | 18,4 / 18,5 |
KBG 30 G1 EU5 | 3000 | 7252 | 18,4 / 18,5 |
KBG 35 G1 NO EU | 3500 | 7252 | 18,3 / 18,5 |
KBG 35 G1 EU5 | 3500 | 7252 | 18,3 / 18,5 |