Baoli noliktavu tehnikas un Comac grīdas mazgāšanas mašīnu oficiālais dīleris

Autoiekrāvēji STILL

Autoiekrāvējs STILL RCD/RCG 1,5 - 5,0 t
Kravnesība
1500 - 5000 kg
Kravnesība
Celšanas augstums
7275 mm
Celšanas augstums
Autoiekrāvējs STILL RX 70 1,6 - 2,0 t
Kravnesība
1600 - 2000 kg
Kravnesība
Celšanas augstums
8065 mm
Celšanas augstums
Autoiekrāvējs STILL RX 70 2,0 - 3,5 t
Kravnesība
2000 - 3500 kg
Kravnesība
Celšanas augstums
7390 mm
Celšanas augstums
Autoiekrāvējs STILL RX 70 4,0 - 5,0 t
Kravnesība
4000 - 5000 kg
Kravnesība
Celšanas augstums
7180 mm
Celšanas augstums
Autoiekrāvējs STILL RX 70 6,0 - 8,0 t
Kravnesība
6000 - 8000 kg
Kravnesība
Celšanas augstums
8670 mm
Celšanas augstums
    Autoiekrāvējā KOMERCPIEDĀVĀJUMA PIEPRASĪJUMS
    Mēs jums piezvanīsim
    Uzņēmuma nosaukums: *
    Vārds: *
    Tālrunis: *
    E-mail: *
    Celtspēja (kg):
    Pacelšanas augstums (mm):
    Janis Kromans
    Nepieciešama konsultācija?
    Uz jebkuru jautājumu atbildēs pieredzējis mūsu uzņēmuma speciālists
    Janis Kromans
    Pārdošanas menedžeris

    STILL dīzeļa vai gāzes autoiekrāvējiem ir hibrīdveida piedziņa, kas tiem dod priekšrocību virkni tradicionālajai konstrukcijai ar hidrodināmisko automātisko transmisiju vai hidrostatisko piedziņu priekšā. Tie aprīkoti ar iekšdedzes dzinēju, un vienlaikus tiem ir visas elektriskā iekrāvēja priekšrocības. Lieta ir tā, ka IDD hibrīdveida konstrukcija tieši nenodod vērpes momentu uz riteņiem. Iekšdedzes dzinējs tikai iedarbina ģenerētāju, kas izstrādā strāvu. Bet piedziņa veicama ar elektrisko dzinēju palīdzību. Tādējādi dīzeļa vai gāzes autoiekrāvējā STILL tāpat ērti un komfortabli strādāt, kā akumulatoru iekrāvējā.

    Ir iespējams konfigurēt piecas darba programmas, kur iestatīt dažādus kustības, celšanas, paātrinājuma režīmus un bremzēšanas pakāpes un ātri pāslēgt tos atbilstoši ražošanas uzdevumiem. Tā, piemēram, var ierobēžot maksimālo kustības ātrumu un iestatīt maksimālu ieskrējiena laidenumu vadītājiem, kuriem nav pietiekošas darba pieredzes.

    Hibrīdveida dīzeļa autoiekrāvējā STILL praktiski neizmanto darba bremzi. Atlaižot gāzes pedāli, dīzeļa autoiekrāvējs nobremzējas elektriski. Pie tam vilces dzinējs strādā kā ģenerētājs. Elektrība, kas pie tam izstrādājas, krājas speciālajā uzkrājējā (opcija). Kārtējā ieskrējienā saglabāta enerģija atkal tiek izmantota piedziņas elektrodzinēju barošanai. Tāda rekuperācijas sistēma ļauj ievērojami samazināt dīzeļdegvielas patēriņu salidzinājumā ar parastas konstrukcijas dakštveres dīzeļa autoiekrāvējiem.

    Celšanas un kustības ātrumu regulēšana dīzeļa un gāzes dakaštveres autoiekrāvējos STILL notiek dalīti. Tas padara par iespējamu ātru kravas celšanu pie lēnas iekrāvēja kustības. To praktiski nav iespējams izdarīt dīzeļa autoiekrāvējos ar hidrodināmisko piedziņu. Lai ātri paceltu, tur jābloķē hidrotransformators. Pie tam nav iespējama kustība. Ja darbs notiek uz slīpas virsmas (kritumi, uzejas, pandusi u.c.), tad vadītājam nav jādomā par risku nolaisties lejā. Dīzeļa autoiekrāvējs pateicoties elektropiedziņai noturās no nolaišanās, ja tiek atlaists gāzes pedālis.

    Hibrīdveida piedziņas konstrukcija dod vēl vienu priekšrocību. Tāda dīzeļa vai gāzes autoiekrāvēja gabarītu garums iznāk mazāks, nekā analoģiem. Tas dod manevrēšanas papildspēju un iespēju strādāt jo šaurākos apstākļos.

    Priekšrocības jums
    Smart Forxx SIA
    Kvalitātes garantija
    Kvalitātes garantija
    Labāko ražotāju Eiropas
    iekārtas
    Labākā cena
    Labākā cena
    Mēs piedāvājam konkurētspējīgākās cenas
    Pieredzējuši speciālisti
    Pieredzējuši speciālisti
    Augsta līmeņa speciālisti atrisinās jebkuru uzdevumu
    Servisa dienests
    Servisa dienests
    Strādājam visā Latvijā: remonts, TA, iekārtas palaišana
    Mūsu klienti
    Mums uzticas
    JUMS VĒL IR JAUTĀJUMI?
    Sazinieties ar mums jebkurā Jums ērtā veidā, lai saņemtu vairāk informācijas
    Jūsu pārlūks ir novecojis iesakām to atjaunināt uz jaunāko versiju
    vai izmantot citu modernāku.