Elektroiekrāvēji

Elektroiekrāvējs BAOLI KBET 1,5 - 2,0 t
Kravnesība
1500 - 2000 kg
Kravnesība
Celšanas augstums
6000 mm
Celšanas augstums
Elektroiekrāvējs BAOLI KBE 1,5 - 2,5 t
Kravnesība
1500 - 2500 kg
Kravnesība
Celšanas augstums
6000 mm
Celšanas augstums
Litija jonu tehnoloģijaNew
Elektroiekrāvējs BAOLI KBE 2,5 - 3,5 t
Kravnesība
2500 - 3500 kg
Kravnesība
Celšanas augstums
6500 mm
Celšanas augstums
Elektroiekrāvējs BAOLI KBE 3,0 - 3,5 t
Kravnesība
3000 - 3500 kg
Kravnesība
Celšanas augstums
6000 mm
Celšanas augstums
Litija jonu tehnoloģijaNew
Elektroiekrāvējs SMARTFORXX CPD20SA 1,6 - 2,0 t
Kravnesība
1600 - 2000 kg
Kravnesība
Celšanas augstums
6200 mm
Celšanas augstums
Litija jonu tehnoloģijaNew
Elektroiekrāvējs SMARTFORXX FB 1,6 - 3,5 t
Kravnesība
1600 - 3500 kg
Kravnesība
Celšanas augstums
6000 mm
Celšanas augstums
    ELEKTROIEKRĀVĒJA KOMERCPIEDĀVĀJUMA PIEPRASĪJUMS
    Mēs jums piezvanīsim
    Uzņēmuma nosaukums: *
    Vārds: *
    Tālrunis: *
    E-mail: *
    Celtspēja (kg):
    Pacelšanas augstums (mm):
    Elektroiekrāvēji

    Elektroiekrāvējs ir noliktavas transports, kas darbojas ar vilces akumulatoru. Paredzēts dažādu kravu pārvadāšanai un uzglabāšanai, izmantojot dakšu satvērēju. Turklāt parasti kravas atrodas uz standarta eiropaletēm 800x1200 mm vai rūpnieciskajām paletēm 1000x1200 mm. Ja jāpārvadā nestandarta kravas, tad dakšu satvērēja vietā elektroiekrāvējam var uzmontēt uzkares kravas satvērēja palīgierīci. Piemēram, ķīpu, ruļļu satvērējs, celtņa izlice, stienis, multipalešu satvērējs utt.

    Elektroiekrāvēji konstruktīvi iedalās:

    • trīs atbalstu elektriskie iekrāvēji
    • četru atbalstu elektriskie iekrāvēji

    Trīs atbalstu elektriskajiem iekrāvējiempiemīt augsta manevrētspēja, pateicoties to kompaktumam. Četru atbalstu elektriskā iekrāvēja priekšrocība ir tā augstā izturība un paliekošā celtspēja.

    Trīsbalstu elektriskos iekrāvējus parasti izmanto tikai noliktavas telpās un tiem var būt divas dažādas piedziņas koncepcijas: viena motora piedziņa uz aizmugures riteni un divu motoru piedziņa uz priekšējiem riteņiem. Variants ar viena motora piedziņu parasti ir kompaktāks un to var izmantot šaurā starpsastatņu telpā. Divu motoru priekšējā piedziņa ļauj iegūt lielāku darba ātrumu un rezultātā augstāku kravu apgrozījumu. Turklāt ir iespējams ilgi kustēties ar kravu pa slīpām zonām. Tomēr ar tādu piedziņas koncepciju elektroiekrāvējam ir lielāki gabarīti un attiecīgi nepieciešams platāks koridors, lai apgrieztos noliktavas telpā.

    Elektroiekrāvēju priekšrocības

    • elektriskā iekrāvēja universālums ļauj to izmantot gan kravu pārvadāšanai un krautnēšanai, gan arī autotransporta vai dzelzceļa vagonu iekraušanai un izkraušanai
    • elektroiekrāvēja klusā darbība un kaitīgu izmešu neesamība apkārtējā vidē, salīdzinot ar autoiekrāvējiem, kur tiek izmantoti iekšdedzes dzinēji
    • elektrisko iekrāvēju kompaktums ļauj ietaupīt noliktavas platību, jo to darbam nepieciešams minimāls caurbrauktuvju platums noliktavā
    • elektrisko dakšu iekrāvēju manevrētspēja padara tos par ērtu iekārtu, kuru var lietot ikdienas iekraušanas un izkraušanas operācijām gan noliktavā, gan arī ražošanā
    • mūsdienu elektroiekrāvēji spēj nostrādāt veselu darba maiņu ar vienu akumulatora uzlādi
    • minimāli elektroiekrāvēja apkopes izdevumi, pateicoties līdz 1000 motostundām pagarinātiem servisa intervāliem tehnoloģiskās konstrukcijas un neapkalpojamu mezglu pielietojuma dēļ

    Elektroiekrāvēji tiek komplektēti ar skābes mazapkalpojamiem akumulatoriem, pilnībā neapkalpojamiem gēla vai litija jonu Li-ion akumulatoriem. Litija jonu Li-ion akumulatori atšķiras ar to, ka tiem nav nepieciešama apkope, tie pilnībā uzlādējas 2 stundās un nav nepieciešama uzlādes istaba. Li-ion akumulatoru kalpošanas laiks ir vismaz 2 reizes ilgāks nekā skābes akumulatoriem un nesamazinās no starpposmu uzlādēm vai neuzmanīgas lietošanas.

    Elektriskie iekrāvēji ir optimālāk piemēroti darbam slēgtās telpās noliktavās, loģistikas centros vai jebkurā citā nozarē. Iespējama to izmantošana arī izbraucot ārā, šai nolūkā elektroiekrāvēju var komplektēt ar pilnībā slēgtu metāla kabīni ar apkures sistēmu, stiklu tīrītājiem priekšpusē un aizmugurē, apsildāmiem stikliem.

    Salīdzinot ar autoiekrāvējiem, elektroiekrāvēju apkopei nepieciešamas mazākas izmaksas. Autoiekrāvējam pastāvīgi jāmaina dzinēja eļļa un eļļas filtrs, kā arī jāpārbauda un jāapkalpo degvielas sistēma. Elektriskajam iekrāvējam nav nepieciešama tāda uzmanība. Elektriskie dzinēji ir pilnībā slēgti un nav nepieciešama nekāda apkope.

    Tādējādi var secināt, ka elektroiekrāvējs ir diezgan ekonomisks un ekoloģisks grīdas transporta veids un pakāpeniski nomaina tehniku ar iekšdedzes dzinēju.

    Elektroiekrāvēju tehniskie parametri

    Pastāv daudzi galvenie parametri, kam jāpievērš uzmanība pirms elektroiekrāvēja iegādes:

    1. Kravas pacelšanas augstums un masta veids. Pacelšanas augstums parasti tiek izvēlēts saskaņā ar noteikumu: augšējā sastatņu plaukta augstums + 200 mm. Ja nav zemu durvju aiļu un nav nepieciešams strādāt kravas mašīnā, tad tiek izmantots pats vienkāršākais un lētākais teleskopiskais masts. Citos gadījumos iekrāvējs var būt aprīkots ar brīvas gaitas mastu vai trīspakāpju mastu.
    2. Dakšu iekrāvējanominālā un paliekošā celtspēja. Paliekošā celtspēja vienmēr ir mazāka par nominālo un raksturo elektroiekrāvēja spēju saglabāt stabilitāti ar kravu noteiktā pacelšanas augstumā.
    3. Elektroiekrāvēja manevrētspēja (ejas platums dakšu iekrāvēja ekspluatācijai ar noteikta lieluma kravu, pagrieziena rādiuss) – ietekmē sastatņu plauktu izvietojumu noliktavā. Jo vairāk manevrējams iekrāvējs, jo efektīvāk var izmantot noliktavas platību.
    4. Darba kustības un pacelšanas ātrums ar kravu un bez kravas. Ietekmē veiktspēju un galarezultātā – maksimāli iespējamo kravu apgrozījumu maiņā. Jo lielāka veiktspēja, jo mazāk tehnikas vienību nepieciešams.
    5. Vilces baterijas kapacitāte un tips. Jo lielāka iekrāvēja akumulatora baterijas kapacitāte, jo ilgāk tas var strādāt ar vienu uzlādi. Pēc tipa elektroiekrāvēju baterijas var būt svina skābes vai litija jonu (Li-ion). Vecā tipa sārmu baterijas mūsdienu iekrāvējiem netiek izmantotas. Litija jonu baterijas ļauj pilnībā atteikties no uzlādes istabas būvniecības. Turklāt vairumā gadījumu pietiek ar vienu litija jonu bateriju katram elektroiekrāvējam divu svina skābju vietā, lai organizētu nepārtrauktu darbu divās vai trīs maiņās.
    6. Dakšu iekrāvēja dakšu garumu nosaka pārvadājamo un uzglabājamo kravu izmēri. Dakšu standarta garums parasti ir 1000 vai 1200 mm.
    7. Piedziņas tips un darba spriegums. Elektroiekrāvējs var būt komplektēts ar gan ar līdzstrāvas, gan arī maiņstrāvas dzinējiem. Maiņstrāvas tehnoloģija dod labāku energoefektivitāti, pateicoties enerģijas rekuperācijas iespējai bremzējot. Maiņstrāvas elektrodzinējiem nav nepieciešams mainīt sukas. Darba spriegums var būt 24 vai 48 volti. Jaudīgāks un ražīgāks būs elektroiekrāvējs ar elektropadevi no 48 voltu baterijas.
    JUMS VĒL IR JAUTĀJUMI?
    Sazinieties ar mums jebkurā Jums ērtā veidā, lai saņemtu vairāk informācijas
    Jūsu pārlūks ir novecojis iesakām to atjaunināt uz jaunāko versiju
    vai izmantot citu modernāku.