Hibrīda iekrāvēju sērijveida ražošana

Jaunais dakštveres iekrāvējs RX 70 apvieno kompakta iekrāvēja manevrējamību ar mūsdienīgākajiem hibrīda tehnoloģijas piedziņas iestatījumiem. Pirmoreiz starp dīzeļa un gāzes iekrāvējiem RX 70 sērijveidā iemiesots efektīvs Blue-Q režīms. Blue-Q ieslēgšana tiek īstenota, nospiežot attiecīgu taustiņu.

Pateicoties piedziņas darba parametru intelektuālai optimizācijai un saprātīgai neizmantoto elektropatērētāju atslēgšanai, var ietaupīt līdz 10% enerģijas. Citas RX 70 priekšrocības saistītas ar ergonomisku, komfortablu operatora darba vietu, augstu manevrējamību, nenozīmīgu telpas vajadzību un pārdomātu operatora vietas drošības koncepciju. Sērijveida sēdeklim ir roku balsti.

Pateicoties savam kompaktumam, RX 70 ir gluži kā radīts ātrai nesarežģīta darba izpildei. Tam pietiek ar pašām šaurākajām darba ejām, salīdzinot ar citu ražotāju analogiem. Intelektuālās piedziņas un hibrīda tehnoloģijas kombinācija nodrošina ļoti mazu degvielas patēriņu. Neticami zemas izrādās arī ekspluatācijas izmaksas. Tādējādi RX 70 ir īsts atradums jebkuram uzņēmumam.

Operatora vieta ar jaunu indikatora bloku un vadības bloku. Ergonomiska, komfortabla, droša – un tas viss par jauno operatora darba vietu. Bāzes komplektācijā sēdeklim ir roku balsti. Īsas sviras un kursorsvira. Sērijveidā uzstādāmās īsās sviras vai kursorsvira kā opcija nodrošina liegu hidraulisko procesu vadību.

Universālums. RX 70 ar gāzes dzinēju ir ideāli piemērots darbam slēgtās telpās, piemēram, pārtikas rūpniecībā. Tā kompaktums ir neaizstājams daudzās darba situācijās. Neliels kabīnes augstums, neraugoties uz augstajiem griestiem, ļauj izmantot RX 70 arī konteineru iekraušanā un izkraušanā. Kā opcija iespējama arī slēgta operatora kabīne.

Liela veiktspēja ar mazu degvielas patēriņu – RX70 uzvedības norma.

Tas ir ne tikai pirmais un vienīgais iekrāvējs ar hibrīda tehnoloģiju pasaules tirgū, bet arī vienīgais ar tik zemu degvielas patēriņa līmeni – 2,5 litri degvielas motostundā. Turklāt ievērojamais ieguldījums degvielas patēriņa samazināšanā nodrošina drošu hidraulisko sūkni ar grozāmiem spārniem. Pastāvīgi augsta hidrauliskā šķidruma līmeņa vietā vadības un masta pacelšanas sistēmās sūknis ar grozāmiem spārniem iesūknē nepieciešamo šķidruma daudzumu bez pārtēriņa. Tas ir vienlīdz gudri, efektīvi un ekoloģiski.

STILL hibrīda piedziņa: pasaules čempions ekonomiskumā. RX 70 - testu uzvarētājs.

STILL hibrīda piedziņa apvieno jaudīga iekšdedzes dzinēja priekšrocības ar vieglu elektroiekrāvēja vadāmību. Turklāt tas vienlaicīgi demonstrē augstu lietderības koeficienta rādītāju, ilgstošu dzīves ciklu ar zemu degvielas patēriņu. Pamatā esošais princips ir relatīvi vienkāršs: piedziņas sistēma sastāv no ekonomiska dīzeļa vai gāzes motora, kas iedarbina elektroģeneratoru. Tādā veidā izstrādātā strāva atkarībā no nepieciešamības tiek nosūtīta uz elektrodzinēju, izmantojot “gudro” vadības ierīci. Šis elektrodzinējs ir ne tikai nedzirdams darbojoties, bet tam ir arī augsts griezes moments – caur bezkontakta enerģijas pārnešanas veidu motors strādā ekonomiskā režīmā, turklāt nav berzes un nenodilst detaļas. Tas viss arī padara RX70 ar degvielas patēriņu 2,5 l/motostundā par pasaules līderi ekonomiskumā.

  • * dati RX 70 -2,5 t. dīzeļiekrāvējs.
  • ciklā VDI 2198 jauns (60 darba cikli stundā)
  • ciklā VDI 2198 vecs (45 darba cikli stundā), patērē tikai 2,2 l/h*