Jauns iGo STILL ģimenes produkts: Automātiskais risinājums, izmantojot loģistikas vilcienu aizmugurē piekabināmus elementus.

No 14. līdz 16. martam Štutgartē notika 15. jubilejas starptautiskā noliktavu tehnoloģiju izstāde, kravu apstrāde un iekšējā loģistika LogiMAT 2017.

STILL stenda apmeklētāju uzmanības centrā bija jaunais produktu līnijas papildinājums STILL iGo neo-Automatizēts risinājums piekabju loģistikas vilcieniem, kuru iespējas tika demonstrētas daudziem apmeklētājiem arī "klātienē".Vēl viens būtisks eksponāts bija neatkarīgais horizontālo pasūtījumu komplektētājs iGo neo CX 20. Tādējādi STILL, vadošais intraloģistikas speciālists, ne tikai pierāda, ka no automatizācijas viedokļa tā ieņem vadošo pozīciju, bet tajā pašā laikā STILL norāda virzienu, kādā ir nepieciešams virzīties. Intralogistics 4.0 no STILL: Simply Smart!

Agrāk CeMAT 2016 STILL jau prezentēja sistēmu ar aizmugurē peikabināmiem dažāda tipa elementiem , rāmju veidiem un pieliekamiem ratiņiem. Lai pierādītu savu profesionalitāti efektīvas loģistikas jomā, uzņēmums veica izšķirošu soli uz priekšu ar pilnībā automatizētu risinājumu, izmantojot piekabināmos elementus. Herbert Fischer, STILL loģistikas vilcienu vadītājs, skaidro: "izstādē LogiMAT mēs sniedzam būtisku soli un ieksatu nakotnē, parādot, kas tehniski ir iespējams loģistikas vilcienu darbībā. Mūsu mērķis ir vēl efektīvāk automatizēt mūsu klientu ražošanas procesus, tādējādi samazinot viņu izmaksas.Izmantojot mūsu inovatīvos risinājumus, ir iespējams organizēt pilnīgi automatizētu preču plūsmu līdz pat ražošanas konveijerim, kas ļauj tehnoloģijai piegādāt preces ar kontrolētu ciklu ražošanas līnijām gudrāk un ekonomiskāk."

Jauns iGo STILL ģimenes produkts
Jauns iGo STILL ģimenes produkts
Jauns iGo STILL ģimenes produkts
Jauns iGo STILL ģimenes produkts

LogiMAT izstādē STILL przentētais automatizētais risinājums aptver visas preču plūsmas stacijas pilnībā automatizētā veidā - no loģistikas vilciena iekraušanas līdz preču gala vietai, braucot uz atsevišķām stacijām ražošanas līnijā un izkraujot preces gala stacijā. Risinājums ietver automatizētu krautņotāju STILL EXV iekraušanai un izkraušanai stacijās, automatizētam vilcējam, kurš velk visus piekabinātos velkamos elementus, automatizētus E-ramjus un tranzīta stacijas ar piedziņas konveijeri.E-rāmī, ieliekamo ratinu vietā atrodas divi elektrisko piedziņas rullīšu konveijeri. Lai paceltu vai izkrautu kravu, automātiskais E-rāmis pietuvojas tranzīta stacijai.Pateicoties nolaišanās un pozicionēšanās funkcijai E-rāmis veido kontaktu ar tranzīta staciju. Izkraušanas vai iekraušanas process tiek sākts, atbloķējot vai ieslēdzot pārkraušanas iekārtas. Cits sensors pabeidz transporta darbību, vienlaicīgi nodrošinot pilnu iekraušanu vai izkraušanu.

Automatizēto E-rāmi un Tranzīt- staciju var izmantot arī ar manuālu vadību, lai izkrautu un iekrautu īpaši smagas kravas atsevišķās ražošanas līnijās.agrāk tāds lēmums par manuālu vadību nebij pieļaujams, jo manuali vadot vilcēju, kravas svars bij ierobežots līdz 500 KG uz vienu piekabi, jo kravas tika uzliktas un noņemtas uz vai no piekabēm ar cilvēka fizisku spēku.STILL, izmantojot automatizētos E-ramjus un tranzīt-stacijas klientiem piedāvā jaunas iespējas. Kravas līdz 1,5 tonnām uz vienu piekabi tagad var piegādāt ražošanas vietā ar loģistikas vilcienu.

STILL ,LogiMAT izstādē prezentētais loģistikas vilcienu pilnīgi automatizēts risinājums ir paredzēts uzņēmumiem, kuriem nepieciešams pārvietot smagas kravas vai kuri vēlas samazināt fizisko slodzi saviem darbiniekiem.

Vilcējs ar E-rāmjiem sāk savu ceļu no ieejas uz iekraušanas stacijām un automātiski novieto E-rāmjus tieši to tranzīta staciju priekšā, uz kurām ir iekrautas paletes. Paletes iepriekš tika noņemtas no plaukta, izmantojot automatizēto krautņotāju STILL EXV un novietotas tranzīta stacijās. Pēc tam sākas automātiska palešu iekraušana uz E-rāmjiem. Kad visi E-rāmji ir iekrauti, vilcējs piegādā preces uz ražošanas līnijām. Ierodoties pirmajā stacijā, palete ar kravu automātiski tiek izkrauta ar tranzīta stacijas palīdzību. Nākamajā stacijā atbrīvotais E-rāmis paņem tukšo paleti tādā pašā veidā. Kad loģistikas vilciens apbrauc visas stacijas uz līnijas , piegādājot iekrautas paletes un paņemot tukšus, tas atgriežas iekraušanas stacijā, izkrauj tukšās paletes un saņem jaunas, jau iekrautas nākamajam braukšanas ciklam.

Herberts Fischers skaidro, ka "pateicoties automatizētajam STILL risinājumam, kurā izmanto loģistikas vilcienu aizmugurējos elementus, vilcēji var transportēt pat smagas kravas to sastāvā. Šajā sakarā raksturlielumi, kas raksturo automatizēto STILL procesu, ir augsta procesa drošība un uzticamība, ērta apstrāde un zemas īstenošanas izmaksas."

Izstrādājot iGo automatizācijas portfeli, STILL koncentrējas uz klienta vajadzībām. Christian Fischer, biznesa un autonomo risinājumu attīstības vadītājs, saka: "Mēs vēlamies attīstīt Intralogistics 4.0 ciešā sadarbībā ar mūsu klientiem. Tādēļ ļoti svarīgi ir precīzi zināt klienta procesus. Automatizācijas vai atsevišķu risinājumu pamats ir STILL tehnikas sērijveida modelis. Klients saņem ne tikai uzticamu augstākās kvalitātes tehnoloģiju, bet arī augstu elastības pakāpi, jo jebkurā laikā mašīna var tikt izmantota ārpus automatizētās sistēmas, vadot to manuālā režīmā."

Pērn STILL ievirzijās jaunā līmenī, ieviešot ne tikai automatizētu mašīnu, bet arī inteleģentu komandas spelētāju, kas mijiedarbojās ar apkārtējo vidi, autonomi strādājošu preču komplektētāju iGo neo CX 20. iGo neo var gudri virzīties uz priekšu, atpazīstot tā apkārtni un operatoru, kā sakaminot tam uz papēžiem. Atšķirībā no parastās automatizētās mašīnas, kas pārvietojas pa precīzi noteiktu ceļa trajektoriju un nevar savā ceļā apbraukt šķēršļus, autonomā mašīna spēj ne tikai efektīvi apbraukt šķēršļus, piemēram, citus komplektētajus,paletes vai cilvēkus, bet arī pielāgot savu ātrumu operātora kustības ātrumam un vienmēr ieņemt optimālo apstāšanās pozīciju līdz operatoram,kas veic iekrāušanu. "Ar STILL iGo neo CX 20 autonomijas un kognitīvo spēju palīdzību mēs esam izveidojuši pavisam jaunas iespējas, kas ļaus mums efektīvāk īstenot loģistikas procesus, piemēram, pasūtījumu atlasīšanas procesu. Tajā pašā laikā tas tuvina mūs adaptīvās intraloģistikas mērķim progresīvas digitalizācijas laikmetā."

Ir svarīgi atzīmēt, ka autonomija un automatizācija nav konkurējošas tehnoloģijas. Gluži pretēji, STILL vēlas apvienot šīs pasaules. Klients apraksta savus darba procesus mums, mēs atrodam atbilstošu ražošanas iekārtu un apvienojam to ar atbilstošu tehnoloģiju, procesu automatizācijai.