Iekrāvēji ar hibrīda piedziņu
Dīzeļelektrodzinējam raksturīga galvenokārt augsta kopējā efektivitāte un ilgs darbības laiks. Šī jaudīgā piedziņa sastāv no ģeneratora, intelektuālās elektriskās vadības un elektrodzinēja. Ģenerators sāk darboties, pateicoties ekonomiskam dīzeļa vai gāzes dzinējam. Caur vadības bloku tiek regulēta elektroenerģija un atkarībā no nepieciešamības nosūtīta uz elektrisko dzinēju.
Šī inovatīvā piedziņas tehnoloģija padara iespējamu to, ka visā pasaulē STILL dīzeļiekrāvēji atšķiras ar zemu patēriņu un zemu CO2 izmešu daudzumu atmosfērā*. Tas pasargā gan jūsu budžetu, gan arī mūsu apkārtējo vidi.
Pateicoties šim piedziņas veidam, šī tehnika apvieno visas jaudīga iekšdedzes dzinēja priekšrocības ar precīzu elektriskā iekrāvēja vadāmību.
Pateicoties elektroniskajai vadībai, transportlīdzekli var apturēt, neaktivizējot bremzes, uz jebkāda ceļa seguma ar jebkādu slīpumu.
Elektriskās bremzes papildu priekšrocība ir fakts, ka tai ir mazāks nodilums. Visi piedziņas komponenti ir arī iekapsulēti – ļoti svarīgi, strādājot atklātā gaisā (piemēram, būvmateriālu ražošanā), tāpēc putekļiem un mitrumam nav izredžu iekļūt iekšpusē. Enerģijas taupīšana un galveno komponentu zemais nodiluma līmenis mūsu klientiem samazina ne tikai degvielas izmaksas, bet arī ievērojamu apkopes izmaksu daļu.
*Attiecas uz RX 70-25: 2,5 litri dīzeļdegvielas stundā saskaņā ar VDI 2198. Pateicoties tam, samazinās C02 izmešu līmenis līdz 60%.