Noliktavas tehnikas STILL servisa apkope
Augstākās klases servisa apkope – tas ir svarīgs diferencējošs faktors, kam pateicoties, STILL izceļas konkurentu fonā kā vadošais specializēto intraloģistikas risinājumu piegādātājs.
Jauna noliktavas tehnikas parka iegāde, vai tas ir pirkums vai nona, parasti noslēdzas vairāku nedēļu vai dienu laikā, tostarp izmantošana pēc tam aizņem daudzus gadus. Gadus, kuru laikā esošās tehnikas bezatteices pieejamība ieņem centrālo vietu.
Klientiem izšķiroša nozīme ir servisa apkopei
“Mūsu klienti nepārstāj teikt, ka mūsu serviss ir viens no galvenajiem iemesliem, kuru dēļ viņi izvēlas mūs kā partnerus”, - paskaidro Žaks Arigi, STILL tirdzniecības un Business Line pakalpojumu nodaļas vadītājs. Viņa vārdus apstiprina pēdējo 2016.gadā veikto mārketinga pētījumu rezultāti. Rezultāti parādīja, ka daudzas Eiropas kompānijas servisa apkopi un uzticamību uzskata par vissvarīgākajiem partnera izvēles kritērijiem iekšējai loģistikai – pat vairāk, nekā tehnikas ražīgums vai cena.
Rezultāts Arigi nepārsteidz. Galu galā noliktavas tehnikas iegāde ir ilgtermiņa investīcija: “Lielākās daļas dakštveres iekrāvēju un citu noliktavas iekārtu vidējais kalpošanas laiks ir desmit gadi. Tādēļ klientiem mūsu pakalpojumi ir galvenais faktors, kas garantē optimālu ražīgumu desmitgadē”, - viņš apgalvo. Protams: iekšējās loģistikas nepārtrauktai funkcionalitātei ir izšķiroša nozīme kompānijas panākumu gūšanā nežēlīgas konkurences apstākļos. Ja preču iekšējā plūsma apstāsies, tas radīs ne tikai finansiālu kaitējumu, bet arī neapmierinātus klientus, kamēr konkurenti virzīsies uz priekšu.
Kā izskatās labs serviss
Kas raksturo labu servisu? Arigi pastāv trīs galvenie faktori: “Kvalitāte, kompetence un labas attiecības ar klientiem”, tostarp pieejamību un ātrumu viņš aplūko kā kvalitātes apakšnodaļas. Kvalitātes trešā funkcija – izmantojamās rezerves daļas. Vairāk nekā 3000 speciālistu montē patentētas oriģinālas rezerves daļas 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Vairāk nekā 51 000 oriģinālu augstas kvalitātes daļu pastāvīgi atrodas noliktavā STILL lielākajā rezerves daļu centrā Hamburgā. Tās var tikt piegādātas servisa speciālistam 24 stundu laikā, ja tas nepieciešams.
Inženieri un tehniķi ir vēl viena STILL priekšrocība. “Mēs daudz investējam mērķtiecīgā un vispusīgā mūsu speciālistu sagatavošanā”, - paskaidro Žaks Arigi. “Konkrētu tehnikas modeļu speciālistu vietā mēs paļaujamies uz plašu zināšanu spektru”.
Investēšana kompetencē atmaksājas
Šī daudzšķautņainā kompetence ļauj STILL piesaistīt klientam konkrētu darbinieku, nevis nosūtīt jaunus meistarus katram atsevišķam gadījumam. Tas ir ļoti praktiski: “Servisa speciālisti patiešām pazīst kompāniju. Tehniķiem nav nepieciešama atsevišķa uzmanība, viņi zina, kur atrodas noliktavas tehnika, un strādā neatkarīgi”, - saka Maiks Verners Venčs no Industrial Truck Management MTU Maintenance Hannover par savu darba pieredzi ar kompānijas STILL servisa personālu. Turklāt viņš augstu vērtē viņu pieejamību: “Ja viens no mūsu dakštveres iekrāvējiem salūzt un nepieciešams operatīvs remonts, STILL dienesta darbinieki vienmēr būs klāt divu-trīs stundu laikā. Ne velti mēs STILL servisa dienestu noteicām kā standartu mūsu kompānijai”.
Serviss visiem
Fakts, ka STILL ļoti nopietni izturas pret apkopi, kļūst acīmredzams pateicoties tam, ka viņi neaprobežo savu pieredzi ar pašu zīmola noliktavu iekārtām. Zem lozunga “Service4all” servisa speciālisti no Hamburgas sniedz citu ražotāju noliktavas tehnikas tehniskās apkopes un remonta pakalpojumus. “Tādējādi mūsu klienti var izmantot mūsu tehnikas remonta pakalpojumus pat tad, ja viņi izvēlas izmantot jauktu parku”, - paskaidro Arigi.